Kérdések és válaszok az internetes kártyás fizetésről

Elállási / Felmondási jog

Reméljük, hogy minden rendben történik a vásárlás során és elégedett ügyfeleink között tarthatunk számon. Az elállás joga azonban a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet szabályozása értelmében megillet Téged. A megrendelt terméket a kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül visszaküldheted részünkre.

Az elállási/felmondási határidő a termékek átvételétől számított 14 napon belül jár le. A vásárlástól számított 15. naptól 10%, a 31. naptól 50% kezelési költséget számítunk fel. 60 napon túl vásárolt termékeket nem áll módunkban visszavenni!

Amennyiben élni szeretnél az elállási jogoddal, úgy egyértelműen jelezned kell felénk elállási szándékodat az „Elállási nyilatkozat” kitöltésével. A kitöltött nyilatkozatot a nem kívánt termékkel/termékekkel együtt el kell juttatnod hozzánk postai úton a 1276 Budapest, Pf. 1032-es címre, a TK Akadémia Kft. ügyfélszolgálatának címezve, valamint e-mailben az iroda@kelko.hu-ra.

A nem kívánt termék/termékek és a nyilatkozat elküldése előtt kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot a fent említett e-mail címen, hogy az ügyintézéshez szükséges további adatokat is felvehessük (Név, eredeti számla száma, stb.). Kérjük, hogy az e-mail tárgyába a következő kifejezést írd: Elállás

A vásárlástól való elállás esetén a termék postai úton történő visszaküldése és annak igazolása a vásárlót terheli. A visszaküldött termék és a kitöltött elállási nyilatkozat kézhezvétele után a TK Akadémia Kft. banki átutalással küldi vissza a termék/ termékek értékét a vásárló által megadott bankszámlaszámra.

Amennyiben minőségi panasszal szeretnél élni, úgy azt a TK Akadémia Kft. ügyfélszolgálatán vagy a webáruház asszisztenseknél (iroda@kelko.hu) teheted meg.

A TK Akadémia Kft. ügyfélszolgálatát (H-P 8.00-17.00) normál díjas telefonszámon is elérheted: +36 30 982 3460

Amennyiben téves rendelést adtál le, úgy azt az ügyfélszolgálatnak tudod jelezni az iroda@kelko.hu címen vagy normál díjas telefonon a +36 30 982 3460-as számon.

Kellékszavatosság

Milyen esetben élhetsz a kellékszavatosság jogával?
Hibás teljesítés esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthetsz a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetnek meg a kellékszavatossági igény alapján?
Választásod szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhetsz: – Kijavítást vagy a vásárlástól számított 14 napon belül kicserélést kérhetsz. Kivétel ez alól, ha az általad választott megoldás teljesítése lehetetlen (pl. kifutó termék), vagy aránytalanul magas többletköltséggel járna más igény teljesítéséhez képest.

Milyen határidőben érvényesítheted a kellékszavatossági igényedet?
A vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A termék átvételétől számított két éves elévülési határidőn túl a kellékszavatossági jog már nem érvényesíthető.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igényed érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, amennyiben igazolod (a vásárlást igazoló számla segítségével), hogy a terméket webáruházunkban (tanfolyam.kelko.hu) vásároltad.

A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után a vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is fenn állt. Reklamációra minden esetben csak a vásárlás helyén van mód.

Termékszavatosság

Milyen esetben élhetsz a termékszavatosság jogával?

A termék hibája esetén – választásod szerint – a 2. pontban meghatározott kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthetsz.

Milyen jogok illetnek meg a termékszavatosság igénye alapján?

Termékszavatossági igényed esetén kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheted.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheted a termékszavatosság igényét?

Termékszavatosság igénye a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével ez a jogosultság elveszik.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatod.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Neked kell bizonyítani.

Felhívjuk a figyelmed, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

Jótállás

Milyen jogok és milyen határidőn belül illetnek meg a jótállás alapján? Mikor nem érvényesíthető a jótállási igény? A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A jótállás időtartama a termék kézhezvételétől számított egy év. A jótállási jogok érvényesítésének módját és szabályait a termék jótállási jegye tartalmazza.

Felhívjuk a figyelmed, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz.

A jótállásból fakadó jogok az 2. és a 3. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik a vásárlót.

Sem a szavatossági igény, sem a csereigény, sem a jótállási igény nem érvényesíthető abban az esetben, ha a vásárló a terméket nem rendeltetésszerűen használta, elmulasztotta a termékkel kapcsolatos karbantartási kötelezettségét, ha ebből fakadó sérülés vagy átalakítás történt a terméken, hibás vagy szakszerűtlen kezelés és szervizelés okozta kár esetén, helytelen tárolás -, elemi kár- vagy egyéb, nem gyártási eredetű meghibásodás esetén.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződésből eredő esetleges viták rendezése érdekében a fogyasztó a Budapesti Békéltető Testülethez fordulhatsz a fogyasztói vita békés rendezésének érdekében.

Panaszkezelés

Bármilyen panaszod esetén, kérlek, fordulj az oldal üzemeltetőjéhez az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

TK Akadémia Kft.
Székhely: 1016 Budapest, Aladár u. 17.
Cégjegyzékszám: 03-09-102945
Adószám: 
 23863963-2-41
Telefon: 06 30 982 3460
Email:  iroda (kukac) kelko.hu